Cu soluțiile noastre,
îți redirectionezi atenția către inovare și dezvoltare.
Externalizarea proceselor secundare către noi vă permite să câștigați mai mult timp pentru dezvoltarea business-ului, în timp ce aveți siguranța că operatorii noștri vor trata clienții finali cu profesionalism.
Pentru a susține afacerile în dezvoltarea lor continuă, am creat soluții destinate special pentru departamentele de marketing și vânzări. Fiind pilonii dezvoltării unei firme, este de la sine înțeles că aceste departamente se dezvoltă constant, așa că vor avea nevoie să fie externalizate pentru a se putea concentra cum se cuvine pe participarea lor la obiective.
O afacere care dorește contractarea soluțiilor disponibile pentru departamentele de marketing și vânzări poate externaliza către noi procesele de telemarketing și telesales, procesele de back office, recepționare comenzi, programări interviuri, sondaje de opinie, campanii de fidelizare și reactivare a clienților vechiși multe altele.
La Share Vision dezvoltăm un sistem eficient care pune în prim plan satisfacția clienților, bazat pe competența operatorilor noștri și tehnilogia folosită.
La Share Vision ne bazăm pe sisteme inteligente de redirecționare a apelurilor pentru a fi siguri că apelanții ajung la operatorii în măsură să le ofere asistența necesară.
Soluţiile oferite în acest domeniu sunt:
- Serviciul clienți - Oferim asistență clienților înainte, în timpul sau după efectuarea unei achiziții. Operatorii noștri sunt pregătiți să trateze toate tipurile de solicitări ale clienților, cum ar fi probleme în utilizarea produsului/serviciului, întrebări despre tarife/politici/metode de utilizare, actualizări ale contului, etc.
- Suport tehnic - Oferim înformații legate de remedierea defecțiunilor de tip troubleshooting sau a celor de ordin tehnic, configurarea unui echipament sau a unui program software, etc.
- Plasarea comenzilor - Asistăm clienții în plasarea unei comenzi pentru procesarea rapidă a acesteia și pentru a ne asigura că este livrată la timp.
-
Vânzări inbound - Acestea sunt cazurile când operatorii primesc apeluri de la potențiali cumpărători care sunt în căutare de informații suplimentare despre produsele și serviciile companiei.
Apelanții inbound sunt cei care doresc suport de ordin tehnic și asistență în ce privește utilizarea produsului / serviciului unei companii.
Serviciul inbound se referă la primirea și tratarea apelurilor de la clienți și prospecți. În loc de a efectua apeluri, operatorii unui call center inbound acționează ca urmare a solocitărilor inițiale de clienți în vederea soluționării acestora.
Relații cu clienții
Soluțiile dezvoltate pentru relații cu clienții reprezintă unul dintre cele mai importante avantaje competitive în piața de astăzi.
Soluţiile oferite în acest domeniu sunt:
- Back-office: Gestionare e-mail-uri, mesaje, site, Facebook, etc.
- Infoline
- Helpdesk: atât pentru clienți interni, cât și pentru clienți externi
- Preluare reclamații
- Sondaje de măsurare a satisfacției clienților
Partenerii și clienții noștri sunt în continuă dezvoltare, așa că soluțiile noastre țin pasul cu piețele în continuă schimbare și se adaptează atât la cerințele acestora, cât și la noi trenduri din domeniile respective. În acest fel ne asigurăm că se păstrează și dezvoltă avantajul competitiv al clienților noștri față de competitorii lor.
Știm că oamenii caută relații autentice cu afacerile lor preferate, iar comunicarea cu aceștia reprezintă un punct de plecare solid pentru creșterea gradului de satisfacție al clienților și consolidarea acestora. În plus, vă oferim beneficii suplimentare prin funcționalitățile și soluțiile noastre de raportare și monitorizare.
Soluţiile oferite în acest domeniu sunt:
- Consultanță în achiziții: Indiferent dacă sunteți în căutarea unui produs specific sau doriți să explorați opțiuni potrivite pentru nevoile dumneavoastră, echipa noastră de suport vă va oferi sfaturi și recomandări personalizate pentru a vă ajuta să luați cele mai bune decizii.
- Asistență: Avem o echipă eficientă pentru a vă ajuta să finalizați comenzile fără probleme, astfel încât să vă puteți bucura rapid de produsele dorite.
- Monitorizare livrări: Vom urmări cu atenție stadiul livrărilor pentru a vă asigura că produsele ajung în siguranță și la timp.
- Întrebări și reclamații: Suntem aici să ascultăm feedback-ul dumneavoastră și să rezolvăm orice nelămuriri legate de experiența de cumpărături.
- Suport tehnic: În cazul în care întâmpinați probleme tehnice pe site, echipa noastră de suport tehnic vă va ajuta să le depășiți rapid și eficient.
- Politici de returnare și garanții: Vă vom oferi detalii clare și transparente cu privire la politica de returnare și garanții pentru a vă asigura că sunteți pe deplin mulțimit de achizițiile dumneavoastră.
- Obținerea de review-uri pentru produsele vândute
- Politici de informații post-vânzare despre produsele comandate.
Este un serviciu de suport conceput pentru a oferi asistență tehnică clienților sau utilizatorilor, în rezolvarea problemelor legate de produse sau servicii specifice.
Există mai multe tipuri de servicii Helpdesk, iar principala categorie este helpdesk-ul telefonic.
Soluţiile oferite în acest domeniu sunt:
- Implică furnizarea de suport tehnic prin intermediul unui număr de telefon dedicat sau a unei platforme de chat.
- Utilizatorii (atât clienți, cât și angajați proprii) pot suna sau raporta probleme, pot solicita ajutor sau pot primi răspunsuri la întrebările lor.
-
Echipa de Helpdesk Share Vision care gestionează apelurile este formată din experți pregătiți să ofere asistență prin ghidare sau prin rezolvarea problemelor prin intermediul apelurilor.
Beneficii:
- Acces rapid: Utilizatorii pot obține ajutor rapid și direct prin apelarea numărului de telefon dedicat.
- Ușurință în utilizare: nu sunt necesare conoștințe tehnice avansate pentru a beneficia de seviciul helpdesk telefonic.
Limitări:
- Unele probleme complexe pot necesita un ajutor mai detaliat și interacțiuni mai extinse, care pot fi limitate în cadrul unui apel telefonic, astfel apelând la redirecționarea lor către departamentul abilitat al Beneficiarului.
Serviciul call center outbound presupune efectuarea apelurilor, în cea mai mare parte, pentru a efectua acțiuni de vânzare clienților existenți. De exemplu, pentru reînnoiri/actualizări, cross-selling, up-selling sau contractarea potențialilor clienți.
Soluţiile oferite în acest domeniu sunt:
- Comunicare oferte către baze de date clienți existenți
- Follow up campanii e-mail/SMS marketing
- Obținere acorduri GDPR
- Campanii de loializare clienți
- Sondaje de satisfacție a clienților
- Programare întâlniri pentru echipa de vânzări
Astfel, contactăm clienții pentru a le oferi aisitență, pentru a completa impreună cu aceștia sondaje de satisfacție, pentru efectuarea unor studii de piață, pentru a colecta debite sau pentru a înregistra programări.
Marketing și vânzări
În tot ceea ce facem urmărim să contribuim la dezvoltarea armonioasă a unui business, prin soluții și servicii de call center ce vă permit să mutață focusul pe inovare și dezvoltare
Soluţiile oferite în acest domeniu sunt:
- Menținerea unui punct stabil de comunicare între business-ul tău și clienți
- Suport multi channel pentru clienți
- O platformă modernă și eficientă ce maximizează rezultatele și reduce costurile
- Obținerea de lead-uri calificate pentru continuarea procesului de vânzări
- Analize detaliate și structurate provenite din date reale de la clienți
Serviciul call center HR este atât outbound, cât și inbound
Prin serviciul de externalizare a recrutării de personal ne propunem să facilităm procesul de recrutare, permițându-vă să vă concentrați pe obiectivele strategice ale afacerilor dumneavoastră și să economisiți timp și resurse prețioase.
În mediul competitiv al afacerilor de azi, găsirea și retenționarea angajaților pot fi cruciale pentru succesul businessului pe care îl conduceți. Cu toate acestea, procesul de recrutare poate fi consumator de timp și resurse, distrăgând atenția de la activitățile cheie ale companiei.
Aici intervenim noi, Share Vision, oferindu-vă un parteneriat dedicat și eficient în gestionarea procesului de recrutare.
Soluţiile oferite în acest domeniu sunt:
- Contactarea Candidaților și Programarea Interviurilor: Ne ocupăm de tot procesul de comunicare cu candidații, astfel încât să aveți o listă de candidați calificați și disponibili pentru interviu. Programăm și coordonăm interviurile conform preferințelor dumneavoastră și ale candidaților.
- Suport în procesul de recrutare: Oferim asistență pe tot parcursul de recrutare, facilităm comunicarea între dumneavoastră și candidați sau furnizarea de feedback și consultanță.
Beneficiile externalizării recrutării de personal:
- Economie de timp și resurse: Externalizarea recrutării de personal vă permite să economisiți timp și resurse pe care le puteți canaliza către alte aspecte esențiale ale afacerii, cum ar fi dezvoltarea produselor sau serviciilor.
- Flexibilitate și Scalabillitate: Serviciile noastre de externalizare a recrutării de personal sunt flexibile și scalabile, permițându-vă să ajustați volumul de recrutare în funcție de necesitățile și cerințele afacerii dumneavoastră.