La Share Vision ne bazăm pe sisteme inteligente de redirecționare a apelurilor pentru a fi siguri că apelanții ajung la operatorii în măsură să le ofere asistența necesară.
Soluţiile oferite în acest domeniu sunt:

Apelanții inbound sunt cei care doresc suport de ordin tehnic și asistență în ce privește utilizarea produsului / serviciului unei companii.

Serviciul inbound se referă la primirea și tratarea apelurilor de la clienți și prospecți. În loc de a efectua apeluri, operatorii unui call center inbound acționează ca urmare a solicitărilor inițiate de clienți în vederea soluționării acestora.

Recomand Share Vision cu tot dragul! Oameni serioși, de calitate și puși „pe fapte mari”! Vânzările noastre au înregistrat o creștere considerabilă, datorită implicării echipei de vânzare prin telefon.
E-commerce
Serviciul call center outbound presupune efectuarea apelurilor, în cea mai mare parte, pentru a efectua acțiuni de vânzare clienților existenți. De exemplu, pentru reînnoiri/actualizări, cross-selling, up-selling sau contractarea potențialilor clienți.
Soluţiile oferite în acest domeniu sunt:

 

Astfel, contactăm clienții pentru a le oferi asistență, pentru a completa împreună cu aceștia sondaje de satisfacție, pentru efectuarea unor studii de piață, pentru a colecta debite sau pentru a înregistra programări.

Share Vision ne oferă servicii ce ne fac activitatea mult mai ușoară din toate punctele de vedere. Externalizarea către Share Vision a proceselor de recrutare a personalului, asigurarea locației pentru angajați, a trainingului și nu numai, a fost cea mai înțeleaptă alegere pentru compania noastră!
Industria de retail
Este un serviciu de suport conceput pentru a oferi asistență tehnică clienților sau utilizatorilor, în rezolvarea problemelor legate de produse sau servicii specifice.
Există mai multe tipuri de servicii Helpdesk, iar principala categorie este helpdesk-ul telefonic.
Soluţiile oferite în acest domeniu sunt:

Beneficii:

Acces rapid: Utilizatorii pot obține ajutor rapid și direct prin apelarea numărului de telefon dedicat

Ușurință de utilizare: Nu este nevoie de cunoștințe tehnice avansate pentru a beneficia de serviciul helpdesk telefonic.

Limitări:

Unele probleme complexe pot necesita un ajutor mai detaliat și interacțiuni mai extinse, care pot fi limitate în cadrul unui apel telefonic, astfel apelând la redirecționarea lor către departamentul abilitat al Beneficiarului.

Recomand Share Vision cu tot dragul! Oameni serioși, de calitate și puși „pe fapte mari”! Vânzările noastre au înregistrat o creștere considerabilă, datorită implicării echipei de vânzare prin telefon.
E-commerce
Înțelegem cât de importantă este o experiență de cumpărături online placută și fără griji. Echipa noastră dedicată de experți E-commerce vă va ghida cu răbdare și profesionalism în fiecare etapă a procesului.
Soluţiile oferite în acest domeniu sunt:
Recomand Share Vision cu tot dragul! Oameni serioși, de calitate și puși „pe fapte mari”! Vânzările noastre au înregistrat o creștere considerabilă, datorită implicării echipei de vânzare prin telefon.
E-commerce

Marketing și vânzări

În tot ceea ce facem urmărim să contribuim la dezvoltarea armonioasă a unui business, prin soluții și servicii de call center ce vă permit să mutață focusul pe inovare și dezvoltare
Soluţiile oferite în acest domeniu sunt:
 
Externalizarea proceselor secundare către noi vă permite să câștigați mai mult timp pentru dezvoltarea business-ului, în timp ce aveți siguranța că operatorii noștri vor trata clienții finali cu profesionalism. 

Pentru a susține afacerile în dezovoltarea lor continuă, am creat soluții destinate special pentru departamentele de marketing și vânzări. Fiind pilonii dezvoltării unei firme, este de la sine înțeles că aceste departamente se dezvoltă constant, așa că vor avea nevoie ca procesele secundare să fie externalizate pentru a se putea concentra cum se cuvine pe principalele lor obiective.

O afacere care dorește contractarea soluțiilor disponibile pentru departamentele de marketing și vânzări poate externaliza către noi procesele de telemarketing și telesales, procesele de back office, recepționarea de comenzi, programarea de întâlniri, sondaje de opinie, campanii de fidelizare și reactivare a clienților vechi și multe altele. 

La Share Vision dezvoltăm un sistem eficient care pune în prim plan satisfacția clienților, bazat pe competența operatorilor noștri și pe tehnologia folosită.

 

Afacerile complexe au nevoie de soluții bine gândite! De aceea țin să mulțumesc Share Vision pentru echipa foarte bine pregătită care 7/7 zile pe săptămâna preia comenzile telefonice venite de la clienții noștri.
Managementul vânzărilor

Relații cu clienții

Soluțiile dezvoltate pentru relații cu clienții reprezintă unul dintre cele mai importante avantaje competitive în piața de astăzi. 
Soluţiile oferite în acest domeniu sunt:
 

Partenerii și clienții noștri sunt în continuă dezvoltare, așa că soluțiile noastre țin pasul cu piețele în continuă schimbare și se adaptează atât la cerințele acestora cât și la cele mai noi trenduri din domeniile respective. În acest fel ne asigurăm că se păstrează și dezvoltă avantajul competitiv al clienților noștri față de competitorii lor.

Știm că oamenii caută relații autentice cu afacerile lor preferate, iar comunicarea directă cu aceștia reprezintă un punct de plecare solid pentru creșterea gradului de satisfacție al clienților și consolidarea loialității acestora. În plus, vă oferim beneficii suplimentare prin funcţionalităţile şi soluţiile noastre de raportare şi  monitorizare.

 

Contactează-ne și primește mai multe detalii despre soluțiile noaste