Cu soluțiile noastre,
îți redirectionezi atenția către inovare și dezvoltare.
Soluţiile oferite în acest domeniu sunt:
- Serviciul clienți - Oferim asistență clienților înainte, în timpul sau după efectuarea unei achiziții. Operatorii noștri sunt pregătiți să trateze toate tipurile de solicitări ale clienților, cum ar fi probleme în utilizarea produsului/serviciului, întrebări despre tarife/politici/metode de utilizare, actualizări ale contului, etc.
-
Suport tehnic - Oferim informații legate de remedierea defecțiunilor de tip troubleshooting sau a celor de ordin tehnic, configurarea unui echipament sau a unui program software, etc.
- Primirea comenzilor - Asistăm clienții în plasarea unei comenzi pentru procesarea rapidă a acesteia și pentru a ne asigura că este livrată la timp.
-
Vânzări inbound - Acestea sunt cazurile când operatorii primesc apeluri de la potențiali cumpărători care sunt în căutare de informații suplimentare despre produsele și serviciile companiei.
Apelanții inbound sunt cei care doresc suport de ordin tehnic și asistență în ce privește utilizarea produsului / serviciului unei companii.
Serviciul inbound se referă la primirea și tratarea apelurilor de la clienți și prospecți. În loc de a efectua apeluri, operatorii unui call center inbound acționează ca urmare a solicitărilor inițiate de clienți în vederea soluționării acestora.
La ShareVision ne bazăm pe sisteme inteligente de redirecționare a apelurilor pentru a fi siguri că apelanții ajung la operatorii în măsură să le ofere asistența necesară.

Soluţiile oferite în acest domeniu sunt:
- Comunicare oferte către baze de date de clienți existenți
- Follow up campanii e-mail/sms marketing
- Obținere acorduri GDPR
- Campanii de loializare clienți
- Sondaje de satisfacție a clienților
- Programare întâlniri pentru echipa de vânzări
Serviciul call center outbound presupune efectuarea apelurilor, în cea mai mare parte, pentru a efectua acțiuni de vânzare clienților existenți. De exemplu, pentru reînnoiri/actualizări, cross-selling, up-selling sau contractarea potențialilor clienți.
Astfel, contactăm clienții pentru a le oferi asistență, pentru a completa împreună cu aceștia sondaje de satisfacție, pentru efectuarea unor studii de piață, pentru a colecta debite sau pentru a înregistra programări.

Marketing și vânzări
Soluţiile oferite în acest domeniu sunt:
- Menținerea unui punct stabil de comunicare între business-ul tău și clienți
- Suport multi channel pentru clienți
- O platformă modernă și eficientă ce maximizează rezultatele și reduce costurile
- Obținerea de lead-uri calificate pentru continuarea procesului de vânzări
- Analize detaliate și structurate provenite din date reale de la clienți
În tot ceea ce facem urmărim să contribuim la dezvoltarea armonioasă a unui business, prin soluții și servicii de call center ce vă permit să mutați focusul pe inovare și dezvoltare.
Externalizarea proceselor secundare către noi vă permite să câștigați mai mult timp pentru dezvoltarea business-ului, în timp ce aveți siguranța că operatorii noștri vor trata clienții finali cu profesionalism.
Pentru a susține afacerile în dezovoltarea lor continuă, am creat soluții destinate special pentru departamentele de marketing și vânzări. Fiind pilonii dezvoltării unei firme, este de la sine înțeles că aceste departamente se dezvoltă constant, așa că vor avea nevoie ca procesele secundare să fie externalizate pentru a se putea concentra cum se cuvine pe principalele lor obiective.
O afacere care dorește contractarea soluțiilor disponibile pentru departamentele de marketing și vânzări poate externaliza către noi procesele de telemarketing și telesales, procesele de back office, recepționarea de comenzi, programarea de întâlniri, sondaje de opinie, campanii de fidelizare și reactivare a clienților vechi și multe altele.
La Share Vision dezvoltăm un sistem eficient care pune în prim plan satisfacția clienților, bazat pe competența operatorilor noștri și pe tehnologia folosită.

Relații cu clienții
Soluţiile oferite în acest domeniu sunt:
- Back- office: gestionare e-mailuri, mesaje site, Facebook etc.
- Infoline
- Helpdesk atât pentru clienţi interni cât şi pentru clienţi externi;
- Preluare reclamaţii
- Sondaje de măsurare a satisfacţiei clienţilor
Soluțiile dezvoltate pentru relații cu clienții reprezintă unul dintre cele mai importante avantaje competitive în piața de astăzi.
Partenerii și clienții noștri sunt în continuă dezvoltare, așa că soluțiile noastre țin pasul cu piețele în continuă schimbare și se adaptează atât la cerințele acestora cât și la cele mai noi trenduri din domeniile respective. În acest fel ne asigurăm că se păstrează și dezvoltă avantajul competitiv al clienților noștri față de competitorii lor.
Știm că oamenii caută relații autentice cu afacerile lor preferate, iar comunicarea directă cu aceștia reprezintă un punct de plecare solid pentru creșterea gradului de satisfacție al clienților și consolidarea loialității acestora. În plus, vă oferim beneficii suplimentare prin funcţionalităţile şi soluţiile noastre de raportare şi monitorizare.