Dacă satisfacția clienților sau a propriilor angajați este prioritatea ta principală, serviciile externalizate de call center pot deveni cel mai puternic atuu al întregii tale afaceri.
Am creat soluții destinate special pentru departamentele de marketing, comunicare, HR și altele și oferim soluții personalizate, flexibile și eficiente din punct de vedere al costurilor.
Suntem aici ca să te ajutăm!
Urmărește videoul de mai jos și află mai multe despre serviciile noastre!
Share Vision este companie cu capital 100% românesc care oferă soluții concrete de Call Center pentru rezultate excepționale astfel încât clienții tăi să poată fi mulțumiți 24 de ore pe zi. În fiecare zi!
Avem experiență în industria call center-ului și ne-am construit o reputație binemeritată de a lucra constant în a deveni din ce în ce mai buni.
Operatorii noștri sunt instruiți astfel încât să fie mereu peste standardul din industrie, iar măsurile noastre de control al calității asigură o interacțiune cât mai relevantă cu potențialii tăi clienți.

O afacere care dorește contractarea soluțiilor disponibile pentru departamentele de marketing și vânzări poate externaliza către noi:
✅ procesele de help desk,
✅ gestionarea apelurilor telefonice, emailurilor, mesajelor social media,
✅ procese de back office precum înregistrare și gestionare comenzi,
✅ programare de întâlniri,
✅ sondaje de satisfacere a clienților,
✅ campanii de fidelizare și reactivare a clienților vechi și multe altele.
Inbound Calls / Outbound Calls/ Support Services and back Office / Telesales Services
Platforma utilizată este o soluție omnichannel ce poate fi adaptată conform nevoilor și a cerințelor de comunicare, atat scrisă, cât și verbală.
Avem tot ce ai nevoie pentru a oferi servicii ireproșabile clienților tăi.
Personal specializat.
Operatori mai buni.
Soluții concrete.
Zeci de afaceri folosesc diferite soluții de call center! Tu de ce nu?

Îți redirecționezi atenția către inovare și dezvoltare!
Cerințele și așteptările pieței sunt în continuă schimbare și singura constantă este concurența.
Cu toate acestea, serviciile de call center nu se opresc doar la apelurile telefonice. Noi îți putem oferi mai mult de atât. Pe lângă acestea, ne ocupăm și de gestionarea emailurilor, mesajelor pe rețelele sociale sau chat-ul de pe site. Utilizarea acestor canale alături de un departament dedicat, nu a fost niciodată mai ușoară.
Un call center îți poate oferi avantajul de a te ridica deasupra concurenței și a depăși așteptările clienților tăi.
Dacă ai nevoie de un partener pentru a te asigura că clienții tăi primesc răspunsurile pe care le așteaptă de la tine, un serviciu de call center ar putea fi potrivit pentru afacerea ta.
Gama serviciilor pe care le oferim cuprinde:
- Preluare de apeluri – info line, client service, preluare de comenzi, helpdesk;
- Iniţiere de apeluri – fixare întâlniri de afaceri, studii de piaţă, recuperare de debite, teleselling.
- Contactul telefonic poate fi continuat prin activităţi de suport, trimitere de oferte sau alte documente oficiale, detalii produs, etc.
- Integrăm canalele de comunicare: telefon, email, web chat, Facebook, Instagram, pentru o comunicare completă și eficientă cu clienții partenerilor noștri.

Motive pentru care afacerea ta are nevoie de servicii de call center:

În afară de aceasta, există și alte motive pentru care ar trebui să externalizezi serviciile de call center:

Pentru cine sunt serviciile noastre?
Colaborăm cu parteneri în segmentul retail, ce au mii de angajați și milioane de clienți și cărora le intermediem eficient comunicarea, îmbinând sinergic serviciile de voce cu cele de administrare a punctelor de contact online (email și social media).
Ce spun partenerii noștri despre noi?
”Share Vision ne oferă servicii ce ne fac activitatea mult mai ușoară din toate punctele de vedere. Externalizarea către call center-ul Share Vision a proceselor de recrutare de personal, asigurarea locației pentru angajați, a trainingului și nu numai, a fost cea mai înțeleaptă alegere pentru compania noastră! Share Vision se ocupă în mod profesionist de relaționarea cu clienții noștri, de la serviciile de call center, la preluarea e-mailurilor și mesajelor venite pe Facebook.” – Manager lanț de retail
”Recomand Share Vision cu tot dragul! Oameni serioși, de calitate și puși “pe fapte mari”! Vânzările noastre au înregistrat o creștere considerabilă datorită implicării echipei de vânzare prin telefon. Ne-au pus la dispoziție cei mai potriviți consultanți pentru contactarea telefonică a clienților din baza noastră de date și au știut sa pună accent pe beneficiile produselor.” – Proprietar magazin online.
Cum lucrăm noi:
Luăm în serios fiecare client care își dorește să colaboreze cu noi, așa că am investit timp în cercetarea diferitelor servicii de call center și a caracteristicilor acestora. Am acordat fiecărui pas o importanță deosebită, iar pașii spre a colabora sunt simpli:
După ce ai decis că ceea ce avem noi de oferit se pliază pe nevoile tale, vom parcurge câțiva pași concreți pentru a ajunge la punctul de implementare a serviciilor noastre.

La Share Vision dezvoltăm un sistem eficient care pune în prim plan satisfacția clienților, bazat pe competența operatorilor noștri și pe tehnologia folosită.
Contactează-ne și primește mai multe informații despre soluțiile noastre!
BONUS!
Oferim afacerilor șansa de a TESTA GRATUIT serviciile noastre. Vom selecta 3 clienți în fiecare lună!
Lasă-ne datele tale și poți fi unul din cei trei norocoși. IMPORTANT! Testarea se face exclusiv pentru servicii de tip inbound voce, în limita unui consum de 500 de unități de comunicare. Condițiile perioadei de test sunt cuprinse în documentul *.pdf pe care îl puteți accesa aici.