Servicii de suport și Back office

Prin intermediul serviciilor de back office oferite suntem pregătiți să optimizăm costurile companiei dvs. în timp ce oferim clienților o experiență superioară ce va îmbunătăți percepția asupra brandului.

Gama de servicii de suport și back office se extinde de la gestionarea emailurilor, la managementul plăților în sistem propriu sau sistemul clientului, până la managementul mesajelor, comenzilor și reclamațiilor venite din partea clienților dvs., pe unul din canalele de comunicare pe care le administrați.

Pe lângă toate aceste servicii realizăm sondaje de opinie, dezvoltate pentru a afla opiniile publicului și a îmbunătăți constant ceea ce aveți de oferit.

Externalizarea activităților de back-office, vă permite concentrarea asupra acelor activități importante ale companiei, fără a sacrifica calitatea serviciilor de back-office.

Preluarea sarcinilor administrative permite angajaților dvs. să se concentreze numai pe lucrurile care duc businessul cu un pas mai aproape de succes. Renunțând la aceste sarcini repetitive vă asigurați că angajații sunt productivi și elementele administrative sunt îndeplinite repede și eficient.

Helpdesk

Serviciile de Helpdesk sunt foarte utile și apreciate în rândul companiilor, pentru că tratează în cel mai simplu mod problemele și întrebările de natură tehnică, pentru a nu afecta în vreun fel munca din companie. Acest tip de serviciu poate fi oferit atât la nivel intern pentru angajați, cât și către clienții dumneavoastră