
Servicii Call Center
Câștigă, păstrează și dezvoltă mai mulți clienți. Suntem aici să te ajutăm, oferindu-ți servicii de call center superioare!
Suntem pregătiți să satisfacem nevoile unice pe care partenerii noștri le au în cadrul afacerii lor. Tocmai de aceea am creat și optimizat o serie de procese și servicii pentru a rezolva o gamă largă de situații.
De ce să piedeți clienți ce au ca scop final rezolvarea oricărui tip de probleme cu care consumatorii se pot confrunta și oferirea tuturor informațiilor necesare pentru o interacțiune cât mai relevantă cu brandul dvs.
Operatorii noștri sunt pregătiți să răspundă diverselor scenarii de lucru pe care le vom dezvolta împreună, astfel încă să acopere toate nevoile dumneavoastră. Fiecare caz este rezolvat în cel mai scurt timp și cu maximă eficiență, învățând totodată despre noile situații apărute.
Ai ajuns unde trebuie dacă îți dorești următoarele servicii:
- externalizare agenți relații clienți
- furnizori bpo
- externalizare dispecerat
- externalizare preluare și procesare comenzi online
- externalizare linie info client
- externalizare linie sau suport help-desk cu ajutorul agenților
- externalizare departament help-desk
- externalizare departament reclamații
- Inbound Calls
- Outbound Call
- Support services and back office
- Telesales services
- Inbound Calls
- Outbound Call
- Support services and back office
- Telesales services

Ce servicii oferim
Printre proiectele la care lucram în prezent se regasesc parteneri din segmentul retail, ce au mii de angajați și sute de mii de clienți și cărora le intermediam eficient comunicarea, îmbinând sinergic serviciile de voce cu cele de administrare a punctelor de contact online (email și social media).
Echipa noastra este nucleul întregului proces întrucat suntem orientați către nevoile clientului, căruia îi oferim seriozitate, perseverență și eficiență. Oferim şi optimizăm procese care genereaza clienților noștri un avantaj competitiv.
Gama serviciilor pe care le oferim cuprinde:
- Preluare de apeluri – info line, client service, preluare de comenzi, help desk, departament relații cu clienții
- Iniţiere de apeluri – fixare întâlniri de afaceri, studii de piaţă, recuperare de debite, teleselling.
- Contactul telefonic poate fi continuat prin activităţi de suport, trimitere de oferte sau alte documente oficiale, detalii produs, etc.
- Integram canalele de comunicare: telefon, e-mail, Whatsapp, web chat, Facebook, Instagram, pentru o comunicare completa și eficientă cu clienții partenerilor noștri.
Apelurile de tip inbound sunt cele inițiate de către clienți și preluate în cel mai scurt tip de către agenți dedicați, tratate cu prioritate maximă pentru soluționarea cât mai rapidă a acestora. Fiecare interacțiune cu clienții ce inițiază apeluri către noi este una orientată către rezolvarea solicitării într-o manieră politicoasă, prietenoasă și profesională, care să caștige loialitatea acestora.
Serviciul Infoline este destinat tuturor clienților care doresc să afle o informație, o ofertă, sau doresc să li se răspundă la o întrebare importantă în cel mai scurt timp.
Serviciile de call center de tip inbound răspund unor nevoi vaste ale clienților noștri: de la customer suport la vânzări, la preluarea și soluționarea reclamațiilor.
Serviciul de customer suport inbound este destinat clienților ce vor să afle mai multe informații despre produsele și serviciile dvs., să se pună la curent cu eventualele conturi pentru care sunt titulari și să afle informații de bază.
Serviciul de vânzări inbound vă este pus la dispoziție pentru a vă asista în creșterea exponențială a vânzărilor totale prin înregistrarea comenzilor venite din partea clienților. Echipa noastră are o experiență vastă în comerț, telesales și telemarketing și va asigura derularea excelentă a procesului de vânzare.
Reclamațiile venite din partea clienților dvs. sunt preluate și rezolvate de către operatorii noștri în cel mai scurt timp cu profesionalismul și eficiența ce ne caracterizează. Acordăm o importanță deosebită fiecărei situații și tratăm problema clientului în mod corespunzător,îmbinând cu succes răspunsurile standardizate cu cele adaptate fiecărei situații în parte.
Prin intermediul serviciilor de back office oferite suntem pregătiți să optimizăm costurile companiei dvs. în timp ce oferim clientilor o experiență superioară ce va îmbunătăți percepția asupra brandului.
Gama de servicii de suport și back office se extinde de la gestionarea emailurilor, la managementul plăților în sistem propriu sau sistemul clientului, până la managementul mesajelor, comenzilor și reclamațiilor venite din partea clienților dvs., pe unul din canalele de comunicare pe care le administrați.
Pe lângă toate aceste servicii realizăm sondaje de opinie, dezvoltate pentru a afla opiniile publicului și a îmbunătăți constant ceea ce aveți de oferit.
Serviciile de Helpdesk sunt foarte utile și apreciate în rîndul companiilor, pentru că tratează în cel mai simplu mod problemele și întrebările de natură tehnică, pentru a nu afecta în vreun fel munca din companie. Acest tip de serviciu vă poate fi oferit atât la nivel intern pentru angajați, cît și către clienții dvs.
Preluarea sarcinilor administrative permite angajaților dvs. să se concentreze numai pe lucrurile care duc businessul cu un pas mai aproape de succes. Renunțând la aceste sarcini repetitive vă asigurați că angajații sunt productivi și elementele administrative sunt îndeplinite repede și eficient.
Diferența între o afacere prosperă și una care se străduiește să supraviețuiască, o face numărul de vânzări, iar una dintre cele mai eficiente metode de vânzare este cea prin telefon. Colaborând cu noi obțineți un partener de încredere ce vă pune la dispoziție operatori foarte bine pregătiți pentru a vă aduce rezultatele așteptate.
Există două abordări în momentul în care alegeți serviciul de telesales pe care îl punem la dispoziție.
Vânzare prin apelurile outbound, unde potențialii clienți sunt contactați direct de către operatorii noștri pentru a le prezenta noua dvs. ofertă și a obține o vânzare.
Vânzare prin apeluri inbound, unde în urma campaniilor de promovare realizate de dvs., clienții sună pentru a achiziționa produsul sau serviciul dvs.
Nu ne oprim la vânzări, soluțiile și serviciile de telesales și telemarketing cuprind și recepționarea comenzilor plasate de către clienți, gestionarea acestora și asigurarea de suport necesar pe toată durata livrării și perioadei de garanție.
Pentru a vă putea optimiza procesele în continuare adunăm date de la clienți prin intermediul sondajelor de opinie realizate telefonic, centralizând răspunsurile în baze de date utile oricărui business.
Vă oferim soluții la prețuri competitive ce vă vor asigura fluxul de rezultate necesare pentru a vă dezvolta afacerea într-un mod sistematic.
Este foarte important ca fiecare client să își achite la timp sumele datorate, pentru a putea avea un parcurs cât mai profitabil al companiei.
În acest sens vă punem la dispoziție personal dedicat și bine instruit care se va ocupa cu profesionalism și promptitudine de verificarea facturilor și informarea clienților în legătură cu situația lor actuală.
De asemenea, gestionarea debitelor și recuperarea creanțelor sunt două dintre cele mai provocatoare arii ale relației cu clienții, iar operatorii desemnați pentru acest post vor fi întotdeauna foarte bine pregătiți și vor aduce rezultatele dorite.