Servicii Call Center
Câștigă, păstrează și dezvoltă mai mulți clienți. Suntem aici să te ajutăm, oferindu-ți servicii de call center superioare!
Suntem pregătiți să satisfacem nevoile unice pe care partenerii noștri le au în cadrul afacerii lor. Tocmai de aceea am creat și optimizat o serie de procese și servicii pentru a dezvolta o gamă largă de situații.
De ce să pierdeți clienți ce au ca scop final rezolvarea oricărui tip de probleme cu care consumatorii se pot confrunta și oferirea tuturor informațiilor necesare pentru o interacțiune cât mai relevantă cu brandul dumneavoastră.
Operatorii noștri sunt pregătiți să răspundă diverselor scenarii de lucru pe care le vom dezvolta împreună, astfel încât să acopere toate nevoile dumneavoastră. fiecare caz este rezolvat în cel mai scurt timp și cu maximă eficiență, învățând totodată despre noile situații apărute.
Ai ajuns unde trebuie dacă îți dorești următoarele servicii:
- Externalizare agenți relații cu clienții
- Furnizori BPO
- Externalizare dispecerat
- Externalizare preluare și procesare comenzi online
- Externalizare linie info client
- Externalizare linie sau suport help-desk cu ajutorul agenților
- Externalizare departament help-desk
- Externalizare departament reclamații
Ce îți oferim?
Printre proiectele la care lucrăm în prezent se regăsesc parteneri din segmentul retail, ce au mii de angajați și sute de mii de clienți cărora le intermediem eficient comunicarea, îmbinând sinergig serviciile de voce cu cele de administrare a punctelor de contact onlilne (e-mail și social media).
Echipa noastră este nucleul întregului proces întrucât suntem orientați către nevoile clientului, căruia îi oferim seriozitate, perseverență și eficiență. Oferim și optimizăm procese care generează clienților noștri un avantaj competitiv.
Gama serviciilor pe care le oferim cuprinde:
- Preluare apeluri – info line, client service, preluare de comenzi, help desk, departament relații cu clienții
- Inițiere de apeluri – stabilire întâlniri de afaceri, studii de piață, recuperare de debite, teleselling
- Contactul telefonic pentru a fi continuat prin activități de suport, trimitere de oferte sau documente oficiale, detalii produs, etc.
- Integrăm canale de comunicare: telefon, e-mail, WhatsApp, Web Chat, Facebook, instagram, pentru o comunicare completă și eficientă cu clienții partenerilor noștri.
Apeluri inbound
Apelurile de tip inbound sunt cele inițiate de către clienți în cel mai scurt timp de către agenți dedicați, tratate cu prioritate maximă pentru soluționarea cât mai rapidă a acestora. Fiecare interacțiune cu clienții ce inițiază apeluri către noi este una orientată către rezolvarea solicitării într-o manieră politicoasă, prietenoasă și profesională, care să câștige loialitatea acestora.
Serviciul Infoline este destinat tuturor clienților care doresc să afle o informație, o ofertă, sau doresc să li se răspundă la o întrebare importantă în cel mai scurt timp.
Serviciile de call center de tip inbound răspund unor nevoi vaste ale clienților noștri: de la customer suport la vânzări, la preluarea și soluționarea reclamațiilor.
Serviciul de customer suport inbound este destinat clienților care vor să afle mai multe informații despre produsele și serviciile dumneavoastră, să se pună la curent cu eventualele conturi pentru care sunt titulari și să afle informații de bază.
Serviciul de vânzări inbound vă este pus la dispoziție pentru a vă asista în creșterea exponențială a vânzărilor totale prin înregistrarea comenzilor venite din partea clienților. Echipa noastră are o experiență vastă în comerț, telesales și vă asigură derularea excelentă a procesului de vanzare.
Reclamațiile venite din partea clienților dumneavoastră sunt preluate și rezolvate de către operatorii în cel mai scurt timp cu profesionalismul și eficiența care ne caracterizează. Acordăm o importanță deosebită fiecărei situații și tratăm problema clientului în mod corespunzător, îmbinând cu succes răspunsurile standardizate cu cele adaptate fiecărei situații în parte.
Mai multe detalii AICI
Apeluri outbound
Apelurile de tip outbound sunt serviciile pe care le oferim pentru clienții și partenerii noștri orientați către extinderea business-ului. Inițierea apelurilor de tip outbound are la bază strategia de dezvoltare și creștere a vânzărilor clientului nostru, aspecte pentru care ne aducem în fiecare zi contribuția prin realizarea de vânzări directe prin telefon, comunicarea celor mai noi oferte, realizrea de sondaje de opinie și fidelizarea clienților.
Raportat la nevoile dumneavoastră serviciile noastre de telemarketing outbound sunt ideale pentru obținerea vânzărilor directe către clienții care fac parte din publicul dumneavoastră tintă și întocmirea unei baze de date actualizate cu potențiali și viitori clienți.
Vă punem la dispoziție și servicii de call center outbound destinat post vânzării, unde agenții noștri sunt mereu pregătiți să asiste clientul în respectarea termenelor de plată.
Mai multe detalii AICI
Servicii de suport și back office
Prin intermediul serviciilor de back office ofeite suntem pregătiți să optimizăm costurile companiei dumneavoastră în timp ce oferim clienților o experiență superioară ce va îmbunătăți percepția brandului.
Gama de servicii de suport și back office se extinde de la gestionarea de e-mail-uri, la managemantul plăților în sistem propriu sau sistemul clientului, până la managementul mesajelor, comenzilor și reclamațiilor venite din partea clienților dumneavoastră, pe unul din canalele de comunicare pe care le administrați.
Pe lângă toate aceste servicii realizăm sondaje de opinie, dezvoltate pentru a afla opiniile publicului și a îmbunătăți constant ceea ce aveți de oferit.
Serviciile de Helpdesk sunt foarte utile și apreciate în rândul companiilor, pentru că tratează în cel mai simplu mod problemele și întrebările de natură tehnică, pentru a nu afecta în vreun fel munca din companie. Acest tip de serviciu vă poate fi oferit atât la nivel intern pentru angajați, cât și către clienții dumneavoastră.
Preluarea sarcinilor administrative permite angajaților dumneavoastră să se concenteze numai pe lucrurile care duc businessul cu un pas mai aproape de succes. Renunțând la aceste sarcini repetitive vă asigurați că angajații sunt productivi și elementele administrative sunt îndeplinite repede și eficient.
Mai multe detalii AICI
Servicii de telemarketing și telesales
Diferența între o afacere prosperă și una care se străduoește să supraviețuiască, o face numărul de vânzări, iar una dintre cele mai eficiente metode de vânzare este cea prin telefon. Colaborând cu noi obțineți un partener de încredere ce vă pune la dispoziție operatori foarte bine pregătiți pentru a vă aduce rezultatele așteptate.
Există două abordări în momentul în care alegeți serviciul de telesales pe care îl punem la dispoziție.
Vânzare prin apelurile outbound, unde potențialii clienți sunt contactați de către operatorii noștri pentru a le prezenta noua dumneavoastră ofertă și a obține o vânzare.
Vânzarea prin apeluri inbound, unde în urma campaniilor de promovare realizate de dumneavoastră, clienții sună pentru a achiziționa produsul sau serviciul dumneavoastră.
Nu ne oprim la vânzări, soluțiile și serviciile de telesales și telemarketing cuprind și recepționarea comenzilor plasate de către clienți, gestionarea acestora și asigurarea de suport necesar petoată durata livrării și perioadei de garanție.
Pentru a vă putea optimiza procesele în continuare adunăm date de la clienți prin intermediul sondajelor de opinie realizate telefonic, centralizând răspunsurile în baze de date utile oricărui business.
Vă oferim soluții la prețuri competitive ce vă vor asigura fluxul de rezultate necesare pentru a vă dezvolta afacerea în mod sistematic.
Servicii call center HR pentru recrutare personal
În mediul competitiv al afacerilor de azi, găsirea și retenționarea angajaților pot fi cruciale pentru succesul businessului pe care îl conduceți.
Cu toate acestea, procesul de recrutare poate fi consumator de timp și resurse, distrăgând atenția de la activitățile cheie ale companiei.
Aici intervenim noi, Share Vision, oferindu-vă un parteneriat dedicat și eficietn în gestionarea procesului de recrutare.
Despre serviciul nostru:
Prin serviciul de externalizare a recrutării de personal ne propunem să facilităm procesul de recrutare, permițându-vă să vă concentrați pe obiectivele strategice ale afacerilor dumneavoastră și să economisiți timp și resurse prețioase.
Mai multe detalii AICI
Alte servicii
Este foarte important ca fiecare client să își achite la timp sumele datorate, pentru a putea avea un parcurs cât mai profitabil al companiei.
În acest sens vă punem la dispoziție personal dedicat și bine instruit care se va ocupa cu profesionalism și promptitudine de verificarea facturilor și informarea clienților în legătură cu situația lor actuală.
De asemenea, gestionarea debitelor și recuperarea creanțelor sunt două dintre cele mai provocatoare arii ale relației cu clienții, iar operatorii desemnați pentru acest post vor fi întotdeauna foarte bine pregătiți și vor aduce rezultatele dorite.