Servicii Call Center

Câștigă, păstrează și dezvoltă mai mulți clienți. Suntem aici să te ajutăm!​

Pentru a satisface la cel mai înalt nivel nevoile unice pe care partenerii noștri le au în parcursul lor spre dezvoltare, am creat și optimizat o serie de procese și servicii ce au ca scop final rezolvarea oricărui tip de probleme cu care consumatorii se pot confrunta și oferirea tuturor informațiilor necesare pentru o interacțiune cât mai relevantă cu brandul dvs. Operatorii noștri sunt pregătiți să răspundă oricăror solicitări venite din partea dvs. și se asigură că acestea sunt rezolvate în cel mai scurt timp și cu maximă eficiență.

  • Inbound Calls
  • Outbound Call
  • Support services and back office
  • Telesales services
  • Inbound Calls
  • Outbound Call
  • Support services and back office
  • Telesales services

Ce servicii oferim

Printre proiectele la care lucram în prezent se regasesc parteneri din segmentul retail, ce au mii de angajați și sute de mii de clienți și cărora le intermediam eficient comunicarea, îmbinând sinergic serviciile de voce cu cele de administrare a punctelor de contact  online (email și social media).

Echipa noastra este nucleul întregului proces întrucat suntem orientați către nevoile clientului, căruia îi oferim seriozitate, perseverență și eficiență. Oferim şi optimizăm procese care genereaza clienților noștri un avantaj competitiv.

Gama serviciilor pe care le oferim cuprinde:

  • Preluare de apeluri – info line, client service, preluare de comenzi, help desk;
  • Iniţiere de apeluri – fixare întâlniri de afaceri, studii de piaţă, recuperare de debite, teleselling.
  • Contactul telefonic poate fi continuat prin activităţi de suport, trimitere de oferte sau alte documente oficiale, detalii produs, etc.
  • Integram canalele de comunicare: telefon, email, Whatsapp, web chat, Facebook, Instagram, pentru o comunicare completa și eficientă cu clienții partenerilor noștri.

Apelurile de tip inbound sunt cele inițiate de către clienți și preluate în cel mai scurt tip de către agenți dedicați, tratate cu prioritate maximă pentru soluționarea cât mai rapidă a acestora. Fiecare interacțiune cu clienții ce inițiază apeluri către noi este una orientată către rezolvarea solicitării într-o manieră politicoasă, prietenoasă și profesională, care să caștige loialitatea acestora.

Serviciul Infoline este destinat tuturor clienților care doresc să afle o informație, o ofertă, sau doresc să li se răspundă la o întrebare importantă în cel mai scurt timp.

Serviciile de call center de tip inbound răspund unor nevoi vaste ale clienților noștri: de la customer suport la vânzări, la preluarea și soluționarea reclamațiilor.

Serviciul de customer suport inbound este destinat clienților ce vor să afle mai multe informații despre produsele și serviciile dvs., să se pună la curent cu eventualele conturi pentru care sunt titulari și să afle informații de bază.

Serviciul de vânzări inbound vă este pus la dispoziție pentru a vă asista în creșterea exponențială a vânzărilor totale prin înregistrarea comenzilor venite din partea clienților. Echipa noastră are o experiență vastă în comerț, telesales și telemarketing și va asigura derularea excelentă a procesului de vânzare.

Reclamațiile venite din partea clienților dvs. sunt preluate și rezolvate de către operatorii noștri în cel mai scurt timp cu profesionalismul și eficiența ce ne caracterizează. Acordăm o importanță deosebită fiecărei situații și tratăm problema clientului în mod corespunzător,îmbinând cu succes răspunsurile standardizate cu cele adaptate fiecărei situații în parte.

Apelurile de tip outbound sunt serviciile pe care le oferim pentru clienții și partenerii noștri orientați către extinderea business-ului. Inițierea apelurilor de tip outbound are la bază strategia de dezvoltare și creștere a vânzărilor clientului nostru, aspecte pentru care ne aducem în fiecare zi contribuția prin realizarea de vânzări directe prin telefon, comunicarea celor mai noi oferte, realizarea de sondaje de opinie și fidelizarea clienților. Raportat la nevoile dvs. serviciile noastre de telemerketing outbound sunt ideale pentru obținerea vânzărilor directe către clienții care fac parte din publicul dvs. țintă și întocmirea unei baze de date actualizate cu potențiali și viitori clienți. Vă punem la dispoziție și servicii de call center outbound destinat post vânzării, unde agenții noștri sunt mereu pregătiți să asiste clientul în respectarea termenelor de plată.

Prin intermediul serviciilor de back office oferite suntem pregătiți să optimizăm costurile companiei dvs. în timp ce oferim clientilor o experiență superioară ce va îmbunătăți percepția asupra brandului.

Gama de servicii de suport și back office se extinde de la gestionarea emailurilor, la managementul plăților în sistem propriu sau sistemul clientului, până la managementul mesajelor, comenzilor și reclamațiilor venite din partea clienților dvs., pe unul din canalele de comunicare pe care le administrați.

Pe lângă toate aceste servicii realizăm sondaje de opinie, dezvoltate pentru a afla opiniile publicului și a îmbunătăți constant ceea ce aveți de oferit.

Serviciile de Helpdesk sunt foarte utile și apreciate în rîndul companiilor, pentru că tratează în cel mai simplu mod problemele și întrebările de natură tehnică, pentru a nu afecta în vreun fel munca din companie. Acest tip de serviciu vă poate fi oferit atât la nivel intern pentru angajați, cît și către clienții dvs.

Preluarea sarcinilor administrative permite angajaților dvs. să se concentreze numai pe lucrurile care duc businessul cu un pas mai aproape de succes. Renunțând la aceste sarcini repetitive vă asigurați că angajații sunt productivi și elementele administrative sunt îndeplinite repede și eficient.

Diferența între o afacere prosperă și una care se străduiește să supraviețuiască, o face numărul de vânzări, iar una dintre cele mai eficiente metode de vânzare este cea prin telefon. Colaborând cu noi obțineți un partener de încredere ce vă pune la dispoziție operatori foarte bine pregătiți pentru a vă aduce rezultatele așteptate.

Există două abordări în momentul în care alegeți serviciul de telesales pe care îl punem la dispoziție.

Vânzare prin apelurile outbound, unde potențialii clienți sunt contactați direct de către operatorii noștri pentru a le prezenta noua dvs. ofertă și a obține o vânzare.

Vânzare prin apeluri inbound, unde în urma campaniilor de promovare realizate de dvs., clienții sună pentru a achiziționa produsul sau serviciul dvs.

Nu ne oprim la vânzări, soluțiile și serviciile de telesales și telemarketing cuprind și recepționarea comenzilor plasate de către clienți, gestionarea acestora și asigurarea de suport necesar pe toată durata livrării și perioadei de garanție.

Pentru a vă putea optimiza procesele în continuare adunăm date de la clienți prin intermediul sondajelor de opinie realizate telefonic, centralizând răspunsurile în baze de date utile oricărui business.

Vă oferim soluții la prețuri competitive ce vă vor asigura fluxul de rezultate necesare pentru a vă dezvolta afacerea într-un mod sistematic.

Este foarte important ca fiecare client să își achite la timp sumele datorate, pentru a putea avea un parcurs cât mai profitabil al companiei.
În acest sens vă punem la dispoziție personal dedicat și bine instruit care se va ocupa cu profesionalism și promptitudine de verificarea facturilor și informarea clienților în legătură cu situația lor actuală.

De asemenea, gestionarea debitelor și recuperarea creanțelor sunt două dintre cele mai provocatoare arii ale relației cu clienții, iar operatorii desemnați pentru acest post vor fi întotdeauna foarte bine pregătiți și vor aduce rezultatele dorite.

Intrați în contact cu noi pentru a discuta mai mult despre afacerea dumneavoastră. Puteți testa gratuit capabilitatea call-center-ului nostru.