Young beautiful female support phone operator speaking, consulting, office background.

Externalizarea proceselor secundare către noi vă permite să câștigați mai mult timp pentru dezvoltarea business-ului, în timp ce aveți siguranța că operatorii noștri vor trata clienții finali cu profesionalism.

 

Pentru a susține afacerile în dezvoltarea lor continuă, am creat soluții destinate special pentru departamentele de marketing și vânzări. Fiind pilonii dezvoltării unei firme, este de la sine înțeles că aceste departamente se dezvoltă constant, așa că vor avea nevoie să fie externalizate pentru a se putea concentra cum se cuvine pe participarea lor la obiective.

 

O afacere care dorește contractarea soluțiilor disponibile pentru departamentele de marketing și vânzări poate externaliza către noi procesele de telemarketing și telesales, procesele de back office, recepționare comenzi, programări interviuri, sondaje de opinie, campanii de fidelizare și reactivare a clienților vechiși multe altele.

 

La Share Vision dezvoltăm un sistem eficient care pune în prim plan satisfacția clienților, bazat pe competența operatorilor noștri și tehnilogia folosită.

La Share Vision ne bazăm pe sisteme inteligente de redirecționare a apelurilor pentru a fi siguri că apelanții ajung la operatorii în măsură să le ofere asistența necesară.
Soluţiile oferite în acest domeniu sunt:

Apelanții inbound sunt cei care doresc suport de ordin tehnic și asistență în ce privește utilizarea produsului / serviciului unei companii. 

Serviciul inbound se referă la primirea și tratarea apelurilor de la clienți și prospecți. În loc de a efectua apeluri, operatorii unui call center inbound acționează ca urmare a solocitărilor inițiale de clienți în vederea soluționării acestora.

Relații cu clienții

Soluțiile dezvoltate pentru relații cu clienții reprezintă unul dintre cele mai importante avantaje competitive în piața de astăzi. 
Soluţiile oferite în acest domeniu sunt:
 

Partenerii și clienții noștri sunt în continuă dezvoltare, așa că soluțiile noastre țin pasul cu piețele în continuă schimbare și se adaptează atât la cerințele acestora, cât și la noi trenduri din domeniile respective. În acest fel ne asigurăm că se păstrează și dezvoltă avantajul competitiv al clienților noștri față de competitorii lor. 

Știm că oamenii caută relații autentice cu afacerile lor preferate, iar comunicarea cu aceștia reprezintă un punct de plecare solid pentru creșterea gradului de satisfacție al clienților și consolidarea acestora. În plus, vă oferim beneficii suplimentare prin funcționalitățile și soluțiile noastre de raportare și monitorizare.

 

Soluţiile oferite în acest domeniu sunt:
Este un serviciu de suport conceput pentru a oferi asistență tehnică clienților sau utilizatorilor, în rezolvarea problemelor legate de produse sau servicii specifice.
Există mai multe tipuri de servicii Helpdesk, iar principala categorie este helpdesk-ul telefonic.
Soluţiile oferite în acest domeniu sunt:
Beneficii:
Limitări:
Serviciul call center outbound presupune efectuarea apelurilor, în cea mai mare parte, pentru a efectua acțiuni de vânzare clienților existenți. De exemplu, pentru reînnoiri/actualizări, cross-selling, up-selling sau contractarea potențialilor clienți.
Soluţiile oferite în acest domeniu sunt:

 

Astfel, contactăm clienții pentru a le oferi aisitență, pentru a completa impreună cu aceștia sondaje de satisfacție, pentru efectuarea unor studii de piață, pentru a colecta debite sau pentru a înregistra programări.

Marketing și vânzări

În tot ceea ce facem urmărim să contribuim la dezvoltarea armonioasă a unui business, prin soluții și servicii de call center ce vă permit să mutață focusul pe inovare și dezvoltare
Soluţiile oferite în acest domeniu sunt:

Serviciul call center HR este atât outbound, cât și inbound

Prin serviciul de externalizare a recrutării de personal ne propunem să facilităm procesul de recrutare, permițându-vă să vă concentrați pe obiectivele strategice ale afacerilor dumneavoastră și să economisiți timp și resurse prețioase.

 În mediul competitiv al afacerilor de azi, găsirea și retenționarea angajaților pot fi cruciale pentru succesul businessului pe care îl conduceți. Cu toate acestea, procesul de recrutare poate fi consumator de timp și resurse, distrăgând atenția de la activitățile cheie ale companiei. 

Aici intervenim noi, Share Vision, oferindu-vă un parteneriat dedicat și eficient în gestionarea procesului de recrutare.

Soluţiile oferite în acest domeniu sunt:
Beneficiile externalizării recrutării de personal:
Afacerile complexe au nevoie de soluții bine gândite! De aceea țin să mulțumesc Share Vision pentru echipa foarte bine pregătită care 7/7 zile pe săptămână preia comenzile telefonice venite de la clienții noștri.
Managementul vânzărilor
Share Vision ne oferă servicii ce ne fac activitatea mult mai ușoară din toate punctele de vedere. Externalizarea către Share Vision a proceselor de recrutare a personalului, asigurarea locației pentru angajați, a trainingului și nu numai, a fost cea mai înțeleaptă alegere pentru compania noastră!
Industria de retail
Recomand Share Vision cu tot dragul! Oameni serioși, de calitate și puși „pe fapte mari”! Vânzările noastre au înregistrat o creștere considerabilă, datorită implicării echipei de vânzare prin telefon.
E-commerce
Am ales să lucrăm cu Share Vision datorită disponibilității, flexibilității și calității deosebite a serviciilor prestate. Pe parcursul colaborării, echipa a manifestat o mare deschidere spre înțelegrea nevoilor și așteptărilor noastre, ceea ce a dus la obținerea unor rezultate pozitive privind calitatea serviciilor prestate.
Companie O.I.R.E.P.
Caliatea serviciului furnizat, promptitudinea procesării, dar și seriozitatea personalului Share vision recomandă această societate drept un partener de încredere.
Manager PR - Industria de retail

Contactează-ne și primește mai multe detalii despre soluțiile noaste