Cum asigurăm calitatea
Share Vision oferă soluții personalizate, flexibilile și eficiente din punct de vedere al costurilor. Platforma utilizată este o soluție omnichannel ce poate fi adaptată conform nevoilor.
Infrastructura tehnică
Platforma noastră tehnică oferă următoarele beneficii:
Toți opertorii call center au acces în platforma folosită, indiferent dacă se află la birou sau lucrează de la distanță. Platforma folosită bazată pe IP permite furnizarea unei game extinse de servicii precum:
- Administarea centralizată a sistemului printr-o singură interfață „user friendly”
- VoIP prin intermediul standardului SIP
- Rapoarte activate în formă simplificată sau complexă, în funcție de nevoi
- Sistem de răspuns automat controlat prin voce (IVR)
- Ferestre „pop-up” și integrare CRM
- Distribuția automată a apelurilor
- Sisteme de întregistrare a tichetelor
- Direcționare multimedia (pe bază de competențe)
- Înregistrarea vocii și monitorizarea calității
- Interacțiune și urmărire apeluri
- Funcții de raportare complexe
- Gestionare contact prin intermediul Internetului
- Acces de la distanță prin intermediul unei conexiuni securizate tip VPN, pentru operatorii call center și supervizori
Securitatea și Protecția datelor (GDPR)
Share Vision răspunde tuturor cerințelor legislative pentru protecția datelor și securitatea informațiilor. Sistemele IT folosite sunt monitorizate și actualizate permanent.
Conceptul de securitate al Share Vision:
- Garantăm atât disponibilitatea sistemelor IT și de comunicații, cât și a datelor în eventualitatea avariilor.
- Reducem riscurile datorate utilizării greșite, manipulării sau pierderii sistemelor, datelor și programelor.
- Aplicăm proceduri de prevenire și soluționare a unor eventuale defecțiuni IT.
- Respectăm prevederile legale.