Cum asigurăm calitatea
Share Vision oferă soluții personalizate, flexibile și eficiente din punct de vedere al costurilor. Platforma utilizată este o soluție omnichannel ce poate fi adaptată conform nevoilor.
Infrastructura tehnică
Platforma noastră tehnică oferă următoarele beneficii:
- Administrarea centralizată a sistemului printr-o singură interfață „user friendly”
- VoIP prin intermediul standardului SIP
- Rapoarte activitate în formă simplificată sau complexă, în funcție de nevoi
Toți operatorii call center au acces în platforma folosită, indiferent dacă se află la birou sau lucrează de la distanță. Platforma folosită bazată pe IP permite furnizarea unei game extinse de servicii, precum:
- Sistem de răspuns automat controlat prin voce (IVR)
- Ferestre „pop-up” şi integrare CRM
- Distribuţia automată a apelurilor
- Sisteme de înregistrare a tichetelor
- Direcţionare multimedia (pe bază de competenţe)
- Înregistrarea vocii şi monitorizarea calităţii
- Interacţiune şi urmărire apeluri
- Funcţii de raportare complexe
- Gestionare contact prin intermediul Internetului
- Acces de la distanță prin intermediul unei conexiuni securizate tip VPN, pentru operatorii call center și supervizori.


Securitatea și Protecția datelor (GDPR)
Share Vision răspunde tuturor cerințelor legislative pentru protecția datelor și securitatea informațiilor. Sistemele IT folosite sunt monitorizate și actualizate permanent.
Conceptul de securitate al Share Vision:
- Garantăm atât disponibilitatea sistemelor IT și de comunicaţii, cât și a datelor în eventualitatea avariilor
- Reducem riscurile datorate utilizării greşite, manipulării sau pierderii sistemelor, datelor și programelor
- Aplicăm proceduri de prevenire și soluționare a unor eventuale defecțiuni IT.
- Respectă reglementările legale.